kaladmindi 1284 روز پیش
بازدید 170 بدون دیدگاه

برترین روغن موتور های سنتتیک (synthetic)

[vc_row ovic_vc_custom_id=”ovic_vc_custom_5f5a4026d5b81″ css=”.vc_custom_1599745570581{margin-top: 30px !important;}”][vc_column][vc_column_text ovic_vc_custom_id=”ovic_vc_custom_5f5a4026d5b86″ ovic_hidden_markup=””]

برترین روغن موتور های سنتتیک (synthetic)

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text ovic_vc_custom_id=”ovic_vc_custom_5f5a4026d5b8a” ovic_hidden_markup=””]این روزها حتما متوجه شده اید که بیشتر تولیدکنندگان خودرو به جای استفاده از نوع طبیعی ، روغنهای مصنوعی (سنتتیک) را انتخاب می کنند و این خیلی تعجب آور نیست. به هر حال ، شواهد زیادی وجود دارد که اثبات می کند روغن سنتتیک ، از جهات مختلف به مراتب برتر هستند . با در دست داشتن این اطلاعات ، تنها کاری که برای شما باقی مانده این است که بهترین روغنهای سنتتیک موجود را انتخاب کنید.

تعیین اینکه کدام روغن موتور را استفاده کنیم در واقع مانند با اعتیاد به مواد مخدر است . با توجه به اینکه احتمالاً نمی خواهید وقت و هزینه خود را برای آزمایش با مارک های مختلف هدر دهید ، ما این چالش را پیش روی شما قرار دادیم.

مجموعه کالادی ، نتایج و بررسی همه روغنهای مصنوعی را که بررسی کرده . و شما خواهید دید که چرا ما هر یک از این گزینه ها را انتخاب کرده ایم و حتی راهنمای خریدار نیز برای سهولت در روند انتخاب شما ارائه داده ایم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text ovic_vc_custom_id=”ovic_vc_custom_5f5a4026d5b8e” ovic_hidden_markup=””]

ویژگی هایی که باید در روغنهای سنتتیک خوب موتور در نظر گرفت

در اینجا ویژگی ها و جزئیاتی وجود دارد که ما در انتخاب بهترین روغن های مصنوعی از آن استفاده کرده ایم :

 

  • قدرت روانکاری: از آنجا که مزیت اصلی استفاده از روغن مصنوعی ایجاد روانکاری بین قطعات خودرو است ، مهم است که روغن بتواند از تمام مکانیزم های مختلف خودرو کاملا محافظت کند. علاوه بر این ، یک روغن سنتتیک خوب باید قادر به انجام این کار حتی برای مدت طولانی تری باشد ، بدون اینکه به تعویض مکرر نیاز داشته باشد.
  • پایداری ویسکوزیته: مهم است که روغن مصنوعی شما دقیقاً در ویسکوزیته مناسب باقی بماند تا بتواند به درستی جریان یابد و بهترین محافظت را داشته باشد. بنابراین ، روغنهای سنتتیک برتر بدون در نظر گرفتن افزایش یا افت دما ، می توانند در ویسکوزیته مناسب باقی بمانند.
  • مواد افزودنی: مواد افزوده شده به روغن سنتتیک این قابلیت را میدهند که  سطح نهایی محافظت را ایجاد کند و حتی به مرور زمان ، خواص عالی خود را حفظ کند. بنابراین ، ترکیب مناسب مواد افزودنی در یک روغن سنتتیک خوب لازم است.
  • بهره وری سوخت: اگر همه قسمت های داخلی از جمله موتور را به صورت روان کار کند ، یک مزیت اضافی برای هر روغن مصنوعی است. این به شما این امکان را می دهد تا وسیله نقلیه سوخت کمتری مصرف کند  و همچنین استهلاک خودرو کاهش می یابد ، در نتیجه از این طریق خودروی شما از نظر اقتصادی مقرون به صرفه خواهد بود .

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row ovic_vc_custom_id=”ovic_vc_custom_5f5a4026d5b92″ css=”.vc_custom_1599745561537{margin-top: 30px !important;}”][vc_column][vc_single_image image=”12437″ img_size=”large” alignment=”center” ovic_vc_custom_id=”ovic_vc_custom_5f5a4026d5b95″][vc_column_text ovic_vc_custom_id=”ovic_vc_custom_5f5a4026d5b97″ ovic_hidden_markup=””]

روغن موتور Castrol 03101 EDGE

 

خواص روانکاری و محافظت

شکی نیست که این روغن در انجام اطمینان از روغن کاری خوب هر یک از قطعات داخلی کار خود بسیار خوب انجام می دهد. این بدان معناست که شما می توانید مطمئن باشید بدون توجه به سرعتی که با آن رانندگی می کنید ، اصطکاک بین قطعات کم است . دلیل دیگر اینکه این روغن مصنوعی بسیار عالی است ، این است که از تشکیل رسوبات در موتور شما جلوگیری می کند. بنابراین ، موتور شما را برای مدت طولانی تری در شرایط عملکرد مناسب نگه می دارد.

ویژگی های ویسکوزیته

این روغن مصنوعی دارای درجه گرانروی 0W-40 است. این بدان معنی است که این روغنی است که به ویژه در دمای سردتر عملکرد خوبی دارد. بنابراین ، اگر به دنبال چیزی برای روشن نگه داشتن موتور خود در طول زمستان هستید ، قطعاً این محصول مناسب شماست. در حالی که روغن در ماه های گرمتر به همان خوبی ویسکوزیته خود را حفظ می کند ، ممکن است اندکی کاهش قابلیت آن را مشاهده کنید. بنابراین ، اگر در منطقه ای بسیار گرم  زندگی می کنید ، ممکن است بهترین گزینه نباشد.

کیفیت ترکیب

کیفیت عالی این روغن مصنوعی است که آن را در بالای لیست قرار می دهد. با این حال ، این فناوری منحصر به فرد تیتانیوم سیال است که باعث می شود آن در میان دیگر محصولات برجسته شود. موتورهای مدرن فشار زیادی را تولید می کنند که می تواند از اثربخشی روغن ها بکاهد. گرچه در این مارک خاص  تیتانیوم تزریق می شود که به روغن کمک می کند در برابر این فشار مقاومت کند و خواص روانکاری آن را حفظ کند.

سازگاری

در بیشتر موارد ، این روغن سنتتیک برای اکثر موتورهای مدرن مناسب است. با این وجود ، اگر اتومبیل اروپایی داشته باشید ، متوجه می شوید که این روغن مخصوصاً برای خودرو شما مناسب است. این روغن همچنین استاندارد های شرکت های زیر را دارد – فورد ، مرسدس بنز ، پورشه ، بی ام و و فولکس واگن.

نقاط قوت
  • خواص روانکاری بهینه را ارائه می دهد
  • در بیشتر دما گرانروی را حفظ می کند
  • برای وسایل نقلیه متعدد بسیار مناسب است
  • فشار موتور را به خوبی تحمل می کند
  • می تواند بهره وری سوخت را بهبود بخشد
نقاط ضعف
  • در دماهای بالا به همان اندازه موثر نیست

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row ovic_vc_custom_id=”ovic_vc_custom_5f5a4026d5b9d” css=”.vc_custom_1599745646201{margin-top: 30px !important;}”][vc_column][vc_single_image image=”12443″ img_size=”large” alignment=”center” ovic_vc_custom_id=”ovic_vc_custom_5f5a4026d5ba0″][vc_column_text ovic_vc_custom_id=”ovic_vc_custom_5f5a4026d5ba2″]

روغت موتور Motul 8100 X-cess :
خواص روانکاری و محافظت

این روغن مصنوعی روان کننده ای عالی است ، به حدی که برای انواع مختلفی از وسایل نقلیه و موتورها مناسب است. روغن  روان می شود و اطمینان حاصل می کند که هر یک از قطعات کاملاً چرب شده اند و هیچ اصطکاک خاصی بین آنها وجود نخواهد داشت. با استفاده از این روغن می توانید کاملاً مطمئن باشید که احتمال خسارت قطعات موتور شما بطور قابل توجهی کاهش یافته است. اکنون ، تنها نقطه ضعف واقعی در این مورد این است که شما باید برای چنین مزیتی هزینه زیادی بپردازید – خیلی بیشتر از بسیاری از روغنهای دیگر در این لیست.

ویژگی های ویسکوزیته

روغن با وزن SAE 5W-40 صورتحساب می شود. این نوع درجه بندی نشان می دهد که این روغن تقریباً در همه شرایط آب و هوایی ، صرف نظر از شدید شدن دما ، به خوبی کار خواهد کرد. بنابراین ، در حفظ ویسکوزیته و اطمینان از اینکه روغن به درستی جریان می یابد و تمام قطعات لازم موتور را کاملاً می پوشاند ، بسیار عالی است. این روغنی است که در تمام طول سال وظیفه خود را انجام خواهد داد.

کیفیت ترکیب

ترکیبی عالی از مواد افزودنی مناسب در این روغن وجود دارد. در نتیجه ، شما از روغنکاری بالا و همچنین درجه خاصی از نگهداری لذت خواهید برد. کیفیت ترکیبی برتر به روغن اجازه می دهد تا برای مدت زمان طولانی تمام قطعات را به درستی کار کند. این نیز همان چیزی است که اطمینان می دهد روغن قادر است خواص خود را برای مدت طولانی تری حفظ کند ، بنابراین به تغییرات کمتری نیاز دارد.

سازگاری

همانطور که گفته شد ، این روغنی است که با تعداد قابل توجهی موتور سازگار است.  با موتورهای دیزلی و بنزینی به یک کیفیت کار می کند. علاوه بر این ، همچنین استانداردهای BMW ، فیات ، جنرال موتورز ، پورشه ، مرسدس بنز ، رنو و فولکس واگن را دارد. در همه این اتومبیل ها می تواند به حفظ بازده سوخت کمک کند.

نقاط قوت :
  • سازگار با انواع مختلفی از موتورها
  • روغن کاری عالی
  • برای همه فصول خوب است
  • عالی برای نگهداری
  • برای بهره وری سوخت مناسب است

نقاط ضعف :

  • قیمت بالا

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row ovic_vc_custom_id=”ovic_vc_custom_5f5a4026d5ba7″ css=”.vc_custom_1599745646201{margin-top: 30px !important;}”][vc_column][vc_single_image image=”12445″ img_size=”large” alignment=”center” ovic_vc_custom_id=”ovic_vc_custom_5f5a4026d5baa”][vc_column_text ovic_vc_custom_id=”ovic_vc_custom_5f5a4026d5bac”]

روغن موتور Valvoline SynPower
خواص روانکاری و محافظت

نمی توان انکار کرد که وقتی نوبت به روغن کاری و محافظت می رسد ، روغنهای سنتتیک کمی وجود دارند که بتوانند این کار را بهتر از این روغن انجام دهند. یک چیز ، روغن یک روان کننده عالی است و اطمینان حاصل می کند که روغن در صورت لزوم به قطعات ماشین بچسبد. به همین دلیل ، جای نگرانی نیست که قطعات فلزی در روی یکدیگر حرکت می کنند. بنابراین ، این به طور قابل توجهی خطر ساییدگی را کاهش می دهد. فواید دیگر این است که این روغن موتور را کاملاً تمیز می کند و اطمینان حاصل می کند که هیچ زباله یا آلودگی نمی تواند به قطعات چسبیده و مشکلی ایجاد کند.

ویژگی های ویسکوزیته

این روغن موتور دارای وزن SAE 0W-20 است. همانطور که می توانید تصور کنید ، به خصوص در زمستان ، این روغن بسیار مفید است. این به این دلیل است که شما می توانید حتی در شرایطی که درجه حرارت فوق العاده پایین است ، ویسکوزیته را درست حفظ کند. روغن روان می شود و تمام قطعات لازم را کاملاً روان می کند. اکنون ، این روغن به گونه ای طراحی شده است که در طول تابستان نیز کاملاً موثر است و بعید است خیلی زیاد رقیق شود. با این وجود ، باید کتابچه راهنمای تولید کننده خود را بررسی کنید تا ببینید آیا چنین ویسکوزیته ای برای ماشین خاص شما مناسب است یا خیلی نازک است.

کیفیت ترکیب

آنچه باعث برجسته شدن این روغن از رقبای خود می شود وجود مواد افزودنی ضد سایش است. این موارد به طور خاص در فرمول گنجانده شده است تا اطمینان حاصل شود که موتور و تمام قطعات مربوط به آن تا زمانی که ممکن است به راحتی کار می کنند. ناگفته نماند ، این مواد افزودنی در واقع برای مدت طولانی تری در روغن می مانند و به راحتی خراب نمی شوند. بنابراین ، آنها می توانند مزایای نگهداری را برای مدتی طولانی حفظ کنند.

سازگاری

اگر خودروی شما تنفس طبیعی ، سوپرشارژ یا توربوشارژ است ، پس می توانید از سازگاری این روغن با آن کاملاً مطمئن باشید. روغن نه تنها برای موتورهای مختلف مناسب است ، بلکه به آنها کمک می کند تا بازده سوخت را حفظ کنند و به شما در صرفه جویی در هزینه نیز کمک می کنند.

نقاط قوت
  • ویژگی های روانکاری و محافظت عالی
  • برای اکثر انواع آب و هوا مناسب است
  • از ساییدگی و پارگی بیشتر جلوگیری می کند
  • بسیار سازگار
  • به بهره وری سوخت کمک می کند

نقاط ضعف

  • ممکن است برای برخی از وسایل نقلیه در تابستان مناسب نباشد

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row ovic_vc_custom_id=”ovic_vc_custom_5f5a4026d5bb3″ css=”.vc_custom_1599745646201{margin-top: 30px !important;}”][vc_column][vc_single_image image=”12447″ img_size=”large” alignment=”center” ovic_vc_custom_id=”ovic_vc_custom_5f5a4026d5bb5″][vc_column_text ovic_vc_custom_id=”ovic_vc_custom_5f5a4026d5bb8″]

روغن موتور Liqui Moly 2041
خواص روانکاری و محافظت

آنچه که در مورد این روغن خاص واقعاً عالی است این است که شما مجبور نیستید تقریباً به اندازه سایر محصولات نگهداری کنید. این امر تا حد زیادی به دلیل اثرات روانکاری و محافظتی این روغن است. از آنجا که این روغن در چربی زدن اجزای مختلف موتور بسیار خوب است ، آنها اصطکاک کمی دارند ، بنابراین به طور قابل توجهی هرگونه ساییدگی را کاهش می دهد. علاوه بر این ، موتور همچنین از گرد و غبار ، آلودگی و زباله ها نیز دور نگه داشته می شود و به آن اجازه می دهد تا برای مدت طولانی تری به خوبی عمل کند.

ویژگی های ویسکوزیته

روغن دارای وزن SAE 5W-40 است. این بدان معناست که در طول سال ، می توانید حرکت روغن روان و سریع داشته باشید و همه قطعات را خوب چرب نگه دارید. این روغن به طور خاص برای مقاومت در برابر انواع دماهای شدید ، صرف نظر از اینکه بسیار بالا یا بسیار پایین باشد ، طراحی شده است. به همین دلیل ، هیچ نگرانی در مورد افت عملکرد در هر زمان وجود ندارد. همانطور که گفته شد ، با توجه به این ویسکوزیته خاص ، ممکن است بخواهید نیازهای اتومبیل خود را بررسی کنید. این محصول ممکن است گزینه مناسبی برای همه مدل ها و مدل ها نباشد.

کیفیت ترکیب

مواد افزودنی انتخابی موجود در این روغن موتور به کاهش ساییدگی و پارگی که به طور معمول در قطعات موتور  ، کمک می کند. ترکیب کلی این روغن تضمین می کند که تقریباً با تمام جنبه های موتور برخورد مرتبط باشد تا حتی در دراز مدت مسائل کمتری را انتظار داشته باشیم.

سازگاری

نمی توان انکار کرد که این روغن با چند موتور مختلف سازگار است. به عنوان مثال ، هم با موتورهای گازی و دیزلی و هم با موتورهایی که جدیدترین تکنولوژی موتور را دارند کار می کند. به ویژه با مدل های BMW ، مرسدس بنز ، فولکس واگن و پورشه به خوبی کار می کند. همچنین باید هنگام رانندگی متوجه بهبود عملکرد سوخت شوید.

نقاط قوت :
  • نیازهای نگهداری را طولانی می کند
  • عالی برای انواع دما
  • سازگاری مناسب
  • سایش را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد
  • بهره وری سوخت را افزایش می دهد
نقاط ضعف :
  • ممکن است برای همه مدل ها مناسب نباشد

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row ovic_vc_custom_id=”ovic_vc_custom_5f5a4026d5bbe” css=”.vc_custom_1599745646201{margin-top: 30px !important;}”][vc_column][vc_single_image image=”12448″ img_size=”large” alignment=”center” ovic_vc_custom_id=”ovic_vc_custom_5f5a4026d5bc0″][vc_column_text ovic_vc_custom_id=”ovic_vc_custom_5f5a4026d5bc3″]

روغن موتور Schaeffers
خواص روانکاری و محافظت

این بدون شک یکی از نرم ترین روغن موتورهاست. این ماده می تواند تمام قطعات لازم موتور را کاملاً پوشانده و اصطکاک بین آنها را تا حد زیادی کاهش دهد. این اجزا پس از آن قادر به کار نرم و صاف با یکدیگر ، بدون هیچ نتیجه رنده شدن هستند. به لطف این ویژگی ، تمام قسمتهای موتور قادر به دوام بیشتری هستند زیرا احتمال ساییدگی و پارگی وجود ندارد.

علاوه بر این ، این روغن همچنین برای کاهش هر نوع تجمع از جمله لجن ، رسوبات کربن و دوده کار می کند. بنابراین ، اگر به دنبال بهبود دوام کلی موتور خود هستید ، مطمئناً این روغن برای شما مناسب است. متاسفانه ، این مسئله وجود دارد که روغن این موتور نسبتاً گران است ، خصوصاً اگر به مقدار زیادی از آن نیاز داشته باشید.

ویژگی های ویسکوزیته

یکی دیگر از ویژگی های عالی این روغن موتور این است که قادر است عملکرد عالی خود را در سراسر دما حفظ کند. به عنوان مثال ، حتی در مواقعی که بیرون هوا سرد می شود ، این روغن می تواند تمام قطعات را خیلی سریع چرب کند. این بدان معناست که اندکی پس از روشن کردن موتور ، می توانید رانندگی کنید.  وقتی دما کاملاً گرم است ، روغن نیز خیلی رقیق نمی شود. بنابراین ، در دمای بالا موتور یا در تابستان ، می توانید اطمینان داشته باشید که روغن ضخامت مناسب را حفظ می کند.

کیفیت ترکیب

این فرمول حاوی میکرون مولی و پنترو است که هر دو افزودنی اصلاح کننده اصطکاک هستند. به همین ترتیب ، این روغن به گونه ای طراحی شده است که میزان اصطکاک بین قطعات موتور را تا حد زیادی کاهش می دهد. همچنین می تواند عملکرد خود را برای مدت طولانی تری نیز حفظ کند.

سازگاری

یکی از موارد تأسف برانگیز در مورد این روغن این است که این روغن فقط برای موتورهای دیزلی منظور شده است. بنابراین ، به همین دلیل ، خواهید فهمید که فقط با تعداد محدودی از وسایل نقلیه سازگار است.

نقات قوت :
  • بسیار روان کننده و محافظ است
  • دوام موتور را حفظ می کند
  • عالی برای همه دما
  • مواد افزودنی خوب
نقاط ضعف :
  • فقط برای موتورهای دیزلی مناسب است
  • قیمت بالا

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row ovic_vc_custom_id=”ovic_vc_custom_5f5a4026d5bc9″ css=”.vc_custom_1599745646201{margin-top: 30px !important;}”][vc_column][vc_single_image image=”12451″ img_size=”large” alignment=”center” ovic_vc_custom_id=”ovic_vc_custom_5f5a4026d5bcb”][vc_column_text ovic_vc_custom_id=”ovic_vc_custom_5f5a4026d5bce”]

روغن موتور Shell Rotella T6
خواص روانکاری و محافظت

بسیاری از ویژگی های محافظتی در ارتباط با این روغن وجود دارد. یک چیز ، سطح بالای روانکاری این محصول به این معنی است که شما واقعاً نگران فرسودگی قطعات نیستید. آنها به خوبی روغن کاری می شوند و بنابراین با یکدیگر مالش نکنید. سپس این واقعیت نیز وجود دارد که فرمول باعث کاهش تشکیل خاکستر می شود و با این کار از رسیدن مواد مضر یا سمی به موتور جلوگیری می کند. نکته آخر اینکه ، این روغن دارای مقاومت حرارتی شگفت انگیزی است که اطمینان می دهد خیلی زود خراب نمی شود. تنها مشکل واقعی این روغن این است که مقدار آن کمی کمتر از نیاز برخی وسایل نقلیه است.

ویژگی های ویسکوزیته

این روغن موتور دارای وزن SAE 5W-40 است و بنابراین به عنوان روغنی قابل استفاده در طول سال است. به این دلیل که برای مقاومت در برابر نوسانات دما طراحی شده است. بنابراین ، حتی در شرایطی که بسیار گرم یا خیلی سرد می شود ، می توانید اطمینان داشته باشید که ویسکوزیته ایده آل روغن  حفظ می شود. بنابراین ، تمام قطعات موتور به همان اندازه که لازم است روغن کاری می شوند.

کیفیت ترکیب

یک ویژگی جالب در این روغن افزودنی پخش کننده چند منظوره پیشرفته است. این ، وقتی با روغنهای پایه موجود در محصول ترکیب شود ، یک ویژگی محافظتی بسیار منحصر به فرد ایجاد می کند. در نتیجه ، انواع آلودگی ها جمع شده و از آسیب رساندن به هیچ یک از اجزای موتور جلوگیری می کند.

سازگاری

این روغن موتور به گونه ای فرموله شده است که برای وسایل نقلیه با نیازهای سختگیرانه مختلف مناسب است. به همین ترتیب ، هیچ مشکلی با سازگاری ندارید. حتی با وسایل نقلیه سنگین تر نیز کار می کند. از همه بهتر ، مطمئناً با استفاده از آن در این وسایل نقلیه افزایش راندمان سوخت را شاهد هستیم .

نقاط قوت : 

  • خاصیت روانکاری و محافظتی عالی
  • ویژگی های اضافی نگهداری
  • عالی برای مدل ها و مدل های مختلف
  • راندمان خوب سوخت

نقاط ضعف :

  • موجودی آن ممکن است برای بعضی از وسایل نقلیه بسیار کم باشد .

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row ovic_vc_custom_id=”ovic_vc_custom_5f5a4026d5bd3″ css=”.vc_custom_1599745646201{margin-top: 30px !important;}”][vc_column][vc_single_image image=”12458″ img_size=”large” alignment=”center” ovic_vc_custom_id=”ovic_vc_custom_5f5a4026d5bd6″][vc_column_text ovic_vc_custom_id=”ovic_vc_custom_5f5a4026d5bd8″]

روغن موتور Mobil 1
خواص روانکاری و محافظت

عملکرد روانکاری این روغن سنتتیک کاملاً چشمگیر است. با انجام این کار ، می تواند یک لایه محافظ بین تمام قسمتهای مربوطه حفظ کند ، اطمینان حاصل کند که هیچ اصطکاک بین آنها ایجاد نمی شود . در نتیجه ، می توانید انتظار داشته باشید که ساییدگی شدیدا کاهش یابد. با این حال ، این روغن قادر است ویژگی های محافظتی را یک گام جلوتر بردارد. نه تنها اطمینان از ماندگاری بیشتر قطعات را می دهد ، بلکه روغن می تواند برای مدت طولانی تری تمیز و تمیز بماند.  اگرچه ممکن است مرتباً روغن را تعویض نکنید ، اما با ازای هر بار تعویض روغن باید هزینه بالاتری بپردازید .

ویژگی های ویسکوزیته

این روغن دارای وزن SAE 0W-20 است و به لطف این می توانید بگویید که این روغن مناسب برای استفاده در ماه های سرد است. ببینید ، این روغن به ویژه با شروع کاهش دما ، در حفظ سطح ویسکوزیته پایین بسیار خوب است. بنابراین ، می تواند جریان روان را ادامه دهد و اطمینان حاصل کند که تمام قطعات به درستی پوشش داده شده اند. حتی در طول تابستان نیز باید متوجه شوید که روغن در واقع زیاد رقیق نمی شود.

کیفیت ترکیب

این فرمول پیشرفته به این معنی است که ترکیبات افزودنی کاملاً در روغن تعادل دارند. بنابراین ، شما می توانید از تمام مزایای اضافی مواد افزودنی – مانند روغن برای مدت زمان طولانی تر ، بدون نگرانی در مورد هیچ یک از نقاط ضعف استفاده کنید.

سازگاری

این روغن مطمئناً با مدلها و مدلهای مختلف سازگار است. این شامل نیسان ، جنرال موتورز ، تویوتا و هوندا است. بنابراین ، بدون توجه به موتور خود ، در استفاده از آن هیچ مشکلی نخواهید داشت.

نقاط قوت :
  • سازگاری خوب
  • ویژگی های محافظتی عالی
  • مسائل مربوط به نگهداری را طولانی می کند
  • سطح ویسکوزیته را در تمام طول سال حفظ می کند
نقاط ضعف :
  • کمی گران است
  • واقعا به بهره وری سوخت کمک نمی کند

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row ovic_vc_custom_id=”ovic_vc_custom_5f5a4026d5bdf” css=”.vc_custom_1599745646201{margin-top: 30px !important;}”][vc_column][vc_single_image image=”12458″ img_size=”large” alignment=”center” ovic_vc_custom_id=”ovic_vc_custom_5f5a4026d5be1″][vc_column_text ovic_vc_custom_id=”ovic_vc_custom_5f5a4026d5be4″]

روغن موتور Mobil 1
خواص روانکاری و محافظت

عملکرد روانکاری این روغن سنتتیک کاملاً چشمگیر است. با انجام این کار ، می تواند یک لایه محافظ بین تمام قسمتهای مربوطه حفظ کند ، اطمینان حاصل کند که هیچ اصطکاک بین آنها ایجاد نمی شود . در نتیجه ، می توانید انتظار داشته باشید که ساییدگی شدیدا کاهش یابد. با این حال ، این روغن قادر است ویژگی های محافظتی را یک گام جلوتر بردارد. نه تنها اطمینان از ماندگاری بیشتر قطعات را می دهد ، بلکه روغن می تواند برای مدت طولانی تری تمیز و تمیز بماند.  اگرچه ممکن است مرتباً روغن را تعویض نکنید ، اما با ازای هر بار تعویض روغن باید هزینه بالاتری بپردازید .

ویژگی های ویسکوزیته

این روغن دارای وزن SAE 0W-20 است و به لطف این می توانید بگویید که این روغن مناسب برای استفاده در ماه های سرد است. ببینید ، این روغن به ویژه با شروع کاهش دما ، در حفظ سطح ویسکوزیته پایین بسیار خوب است. بنابراین ، می تواند جریان روان را ادامه دهد و اطمینان حاصل کند که تمام قطعات به درستی پوشش داده شده اند. حتی در طول تابستان نیز باید متوجه شوید که روغن در واقع زیاد رقیق نمی شود.

کیفیت ترکیب

این فرمول پیشرفته به این معنی است که ترکیبات افزودنی کاملاً در روغن تعادل دارند. بنابراین ، شما می توانید از تمام مزایای اضافی مواد افزودنی – مانند روغن برای مدت زمان طولانی تر ، بدون نگرانی در مورد هیچ یک از نقاط ضعف استفاده کنید.

سازگاری

این روغن مطمئناً با مدلها و مدلهای مختلف سازگار است. این شامل نیسان ، جنرال موتورز ، تویوتا و هوندا است. بنابراین ، بدون توجه به موتور خود ، در استفاده از آن هیچ مشکلی نخواهید داشت.

نقاط قوت :
  • سازگاری خوب
  • ویژگی های محافظتی عالی
  • مسائل مربوط به نگهداری را طولانی می کند
  • سطح ویسکوزیته را در تمام طول سال حفظ می کند
نقاط ضعف :
  • کمی گران است
  • واقعا به بهره وری سوخت کمک نمی کند

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare