راهنمای ثبت سفارش

 

ثبت سفارش

برای خرید از کالادی اولین گام ثبت سفارش خرید است. کالادی توصیه می کند قبل از ثبت سفارش، جهت استفاده از خدمات و پیگیری سفارش، عضو کالادی شوید. به منظور ثبت سفارش، لازم است کالای مورد نظر خود را از بین کالاهای موجود، با توجه به موارد انتخابی و توضیحات محصول، انتخاب و به سبد خرید اضافه کنید. پس از آن به سبد خرید خود مراجعه و سفارش خود را تکمیل کنید.

پس از مراجعه به سبد خرید، جزئیات سفارش خود اعم از نوع محصول، قیمت، تخفیف و… را مشاهده خواهید کرد.
در مرحله بعد اطلاعات سفارش دهنده و آدرس مقصد نمایش داده خواهد شد، این اطلاعات به طور پیش فرض از حساب کاربری شما بازخوانی خواهند شد، در صورت تمایل به تغییر اطلاعات یا ارسال به آدرسی غیر از آدرس ثبت شده می توانید از طریق کادرهای ارسال سفارش را ویرایش کنید. در این مرحله به منظور اطمینان در اطلاعات ثبت شده، خلاصه ای از اطلاعات محصول ثبت شده در پایین صفحه پرداخت نمایش داده شده است. فشردن دکمه ثبت سفارش به منزله اطلاع شما از نحوه خرید، قیمت گذاری، نحوه ارسال و دریافت سفارش و نیز خدمات پس از ارسال می باشد.
در حال حاضر امکان پرداخت آنلاین، برای شما کاربران عزیز فراهم شده است.

ارسال سفارش

پس از ثبت سفارش، سفارش شما وارد مرحله پردازش خواهد شد. محصول شما به صورت ایمن توسط شرکت کالادی بسته بندی و به آدرس ثبت شده در هنگام سفارش ارسال خواهد شد. با توجه به فاصله زمانی مبدأ و مقصد و نیز ساعات کاری شرکت های پستی و باربری مدت زمان دریافت متغیر خواهد بود. این مدت زمان برای سفارش های از ۲۴ تا ۷۲ ساعت کاری خواهد بود.

پیگیری سفارش:

خریدار می تواند با مراجعه به حساب کاربری خود و سپس قسمت “سفارش”، سفارش های خود را مشاهده کند. با انتخاب مشاهده جزئیات در هر سفارش، خریدار می تواند از وضعیت و آخرین اطلاعات ثبت شده درباره سفارش خود آگاه شود. از طریق مشاهده جزئیات، خریدار قادر خواهد بود یادداشت های ارسال شده توسط مدیریت را مشاهده کند.

دریافت سفارش

پس از دریافت محصول توسط خریدار، وی می بایست نسبت به بررسی و استفاده از محصول خریداری شده خود اقدام کند. در صورتی که سفارش از هر لحاظ (فیزیکی، فنی، مغایرت در سفارش، عدم تطابق مندرجات و …) مشکلی داشته باشد، خریدار می بایست مراتب را از طریق تماس تلفنی به اطلاع کالادی رسانده و نسبت به رفع مشکل خود اقدام نماید.

در صورت بروز هرگونه مشکل گزارش شده، مراتب توسط کالادی رسیدگی و پیگیری خواهد شد.