kaladmindi 1149 روز پیش
بازدید 315 بدون دیدگاه

رنگ‌ بندی هارد وسترن

رنگ‌های هارد وسترن نشان‌دهنده چه ویژگی‌هایی هستند

با توجه به اینک کمپانی وسترن دیجیتال(WD) یک برند معتبر در بین هاردهای موجود در بازار است. برای هاردهای ساخت شده خود یک رده بندی بر اساس رنگ تنظیم کرده است. پس بهتر است با معانی هر کدام از این رنگ ها و کاربرد رنگ های هارد وسترن به صورت مختصر آشنا شویم. تا در مورد هر رنگ در این رده بندی اطلاعاتی کسب کنید. در این مبحث آموزشی قصد داریم ویژگی های هر یک از رنگ های هارد وسترن را به صورت مختصر برای شما شرح دهیم. تا در هنگام گزینش هارددیسک از بین هزاران برند معتبر و در مورد هارد وسترن با توجه به رنگ‌بندی آن دچار سرگشتگی نشوید. در اینجا شما را با مختصات هر رنگ به صورت خلاصه آشنا می‌کنیم.

 

مشخصات رنگ آبی هارد وسترن

هارددیسک آبی وسترن با هدف استفاده عمومی و با بهره‌وری نسبتاً مطلوب ساخته شده است. هارد آبی‌رنگ وسترن از تولیدات اولیه شرکت وسترن است که بسیار مناسب استفاده های روزانه کاربران و برآوردن نیازهای عمومی آنان است. در عین این کارایی دارای قیمت نسبتاً مناسب و معقولی است. این هارد از سرعت بسیار خوبی برخوردار است و برای استفاده به عنوان هارد اولیه کامپیوترهای شخصی، لپ تاپ ها و برخی کنسول های بازی رایانه‌ای مثل ایکس باکس‌ها به کار می رود. در مدل های جدیدتر از این رنگ دیتاها در یک مرکز فراخوانی داده‌ها تجمیع می شود تا سرعت دسترسی به داده ها افزایش یابد.

 

 

هارد دیسک آبی وسترن دیجیتال

 هارد وسترن آبی

 

مشخصات رنگ سبز هارد وسترن

طراحی رنگ سبز در هارددیسک سبز وسترن برای افزایش قدرت ذخیره‌سازی داده ها به صورت مطلوب است. این هارد با مصرف کم انرژی و صدای بسیار کم با قیمت به نسبت پایین و به صرفه معمولاً برای ذخیره داده ها و ساختن آرشیوهای سنگین دادهایی از جنس آهنگ، فیلم و بازی‌های کامپیوتری استفاده می‌شود. این رنگ از هارد وسترن مناسب استفاده مکرر از داده ها نیست و به همین علت است که برای کارهای آماری و محاسباتی با پردازش های سنگین توصیه نمی شود. در ضمن برای استفاده برای لپ تاپ ها از کارایی خوبی برخوردار نیست. چراکه با توجه به ویژگی آن که در مواقعی که از آن استفاده نمی شود سرعت چرخش هارد کاهش می یابد که در مصرف انرژی صرفه جویی کند؛ که همین ویژگی استفاده آن را برای لپ تاپ نامناسب کرده است.

 هارد وسترن سبز

مشخصات رنگ مشکی هارد وسترن

رنگ مشکی هارددیسک مشکی وسترن با هدف بهترین کارایی و بهره وری بهینه طراحی شده است. این رنگ بهترین و بالاترین کیفیت را به نوعی در میان هاردهای شرکت وسترن دارد. به این معنی که با سرعت بسیار بالایی که در خواندن و نوشتن داده ها دارا می باشد مناسب فعالیت‌هایی است که نیاز به سرعت‌بالای بازخوانی اطلاعات دارند مانند انجام بازی توسط کنسول ایکس باکس، استفاده در داده های محاسباتی با پردازش سنگین و بالا آمدن سریع ویندوز و…است. در این هارد ارتعاش و صدای دستگاه به خوبی پایین نگه داشته شده است. تا نهایت بازدهی و تجاری بودن دستگاه حفظ شود. پس قیمت بالای این دستگاه انتظار بی جایی نیست.

هارد وسترن مشکی

 

مشخصات رنگ قرمز هارد وسترن

رنگ قرمز هارددیسک قرمز وسترن با هدف بهره وری جامع در فضای ذخیره سازی NAS تولید شده است. این مدل از هارد وسترن با توجه به ظرفیت بالایی که در اختیار کاربر می گذارد برای ذخیره سازی انواع مختلف دیتاها بسیار مناسب است؛ و همچنین برای بهره بردن در سیستم های تحت شبکه مناسب می باشد. امنیت اطلاعات در این رنگ هارد وسترن بسیار بالاست. رنگ قرمز در دو نوع قرمز معمولی و قرمز حرفه ای طراحی شده است. البته تفاوت آن ها در افزایش حافظه پنهان و افزایش سرعت در رنگ قرمز حرفه ای است.

 

هارد وسترن قرمز

مشخصات رنگ بنفش هارد وسترن

رنگ بنفش در هارددیسک بنفش وسترن با هدف ذخیره سازی داده ها به صورت پیوسته طراحی شده است. این رنگ بسیار مناسب مراکز مانیتورینگ و دوربین های مداربسته نظارتی است که در تمام ساعات شبانه روز در حال تولید داده و اطلاعات می باشند این رنگ در دو نوع 32 و 64 طراحی شده است؛ که در نوع 32 قابلیت پشتیبانی 32 دوربین را به طور هم‌زمان دارد و برای مصارف خانگی و مجتمع‌های کوچک مناسب است. مدل 64 این رنگ برای سیستم های مداربسته تحت پوشش شبکه کارایی بهتری دارد.

 

هارد وسترن بنفش

مشخصات رنگ طلایی هارد وسترن

اما آخرین تولید در مجموعه تولیدات هارددیسک برند وسترن رنگ طلایی هارد وسترن است؛ که به جرئت می‌توان گفت پیشرفته ترین هارد در زمینه ذخیره سازی اطلاعات است و در سری پرکاربرد و بسیار پیشرفته NAS رده‌بندی می شود و برای استفاده در مراکز بزرگ داده و ذخیره سازی ابری و مجموعه های پردازشگر محاسباتی مرکزی و بزرگ کارایی مناسب و مطلوبی دارد.

این رنگ هارد برند وسترن به دلیل دارا بودن دو عدد پردازنده و رصد دقیق، باکیفیت‌ترین انتخاب برای ذخیره سازی بسیار پیشرفته در سامانه های RAID است؛ که هم سرعت بالایی دارد و از حافظه کش مطلوبی برخوردار است و با دارا بودن محافظ لرزشی در رده باکیفیت‌ترین و پر قدرت ترین هارد دیسک ها طبقه بندی می شود.

هارد وسترن طلایی

 

در این مبحث مشخصات و کاربردهای رنگ بندی برند معتبر هارددیسک وسترن را شرح دادیم تا در مورد این رنگ‌ها اطلاعاتی به دست آورید. البته بحث درباره دیگر مزایا و امتیازات هارد دیسک های برند وسترن در این مقال نمی گنجد و هدف فقط آشنایی مختصری با این برند معتبر جهانی در زمینه تولید هارد دیسک ها بود.

فروشگاه اینترنتی کالا دی ضمن آشنایی دقیق و تخصصی از ظرایف و مشخصات رنگ بندی برند هارد وسترن به عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه های اینترنتی خرید و فروش محصولات الکترونیک، شما را به خرید هارد دیسک های برند وسترن از وب سایت خود دعوت می کند.

این فروشگاه با کادر تخصصی و اجرایی مجرب و با ارائه مشاوره ها پیش از خرید و پس از خرید دستگاه های الکترونیک را با کیفیت برتر جهانی و با خدمات پس از فروش مطلوب به شما مشتریان عزیز ارائه می نماید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare